ГоловнаДіяльністьПідсумки діяльності підрозділів ДВГРЗ ДСНС України у 2016 році
 Версія для друку

Підсумки діяльності підрозділів  ДВГРЗ ДСНС України  у 2016 році

 1. Оперативна діяльність.

1.1. Виїзди на ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків.

Протягом року підрозділи загону здійснили 68 виїздів для ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків.

Всього на виїзди для ліквідації НС та їх наслідків було залучено 444 працівники та 103 одиниці техніки, евакуйовані з зони НС 80 людей, врятовані 70 осіб та 4 особам надана медична допомога.

Виїзди на об’єкти, які обслуговуються взводами:

 

Взвод

Підприємство

Кількість виїздів

Вид НС

Оперативний взвод

Конверторний цех ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг"

1

10211 - НС унаслідок пожежі, вибуху у споруді, на комунікації або технологічному устаткуванні промислового об'єкта

 

Завод ВАТ "Криворіжгірмаш"

1

10410 - НС унаслідок наявності в ґрунті шкідливих (забруднювальних) речовин понад ГДК

 

ШУ з ПВР ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг"

2

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

 

ПАТ "Південний ГЗК"

1

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

Перший взвод

ПрАТ  "Інгулецький ГЗК"

1

10211 - НС унаслідок пожежі, вибуху у споруді, на комунікації або технологічному устаткуванні промислового об'єкта

 

 

1

10620 - НС унаслідок руйнування будівлі чи споруди виробничої призначеності

Другий взвод

Шахта "Родіна" ПАТ "КЗРК"

1

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

Третій взвод

Шахта "Ювілейна"  ПрАТ "ЄВРАЗ СУХА БАЛКА"

2

10240 - НС унаслідок пожежі, вибуху у шахті, підземних і гірничих виробках

 

Шахта  "Тернівська"  ПАТ "КЗРК"

1

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

Третій взвод

Шахта ім. Орджонікідзе ПрАТ "Центральний ГЗК"

1

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

 

Шахта ім. Орджонікідзе ПрАТ "Центральний ГЗК"

1

30680 - НС, пов’язана з нещасним випадком, іншим

П’ятий взвод

ТОВ "Миколаївський глиноземний завод"

2

20620 - НС, пов’язана з пожежею степовою

 

 

1

20331 - НС, пов’язана з сильним вітром

Восьмий взвод

Районна лікарня

1

10212 - НС унаслідок пожежі, вибуху у будівлі або споруді нежитлової призначеності

 

Шахта № 3/5 ПАТ  "Марганецький ГЗК"

1

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

Дев’ятий взвод

Територія м. Нікополя

2

10212 - НС унаслідок пожежі, вибуху у будівлі або споруді нежитлової призначеності

Десятий взвод

Територія м. Миколаєва

2

10161 - НС унаслідок аварії автомобільного транспорту на шляхах загального користування

 

 

20

10421 - НС унаслідок наявності в атмосферному повітрі шкідливих (забруднювальних) речовин понад ГДК

 

 

2

10640 - НС унаслідок руйнування будівлі чи споруди житлової призначеності

 

 

11

20331 - НС, пов’язана з сильним вітром

 

 

1

20723 - НС, пов’язана з отруєнням людей токсичними або іншими речовинами (окремі випадки)

 

 

4

30630 - НС, пов’язана з нещасним випадком з людьми на воді

 

 

5

30680 - НС, пов'язана з нещасним випадком, іншим

Дванадцятий взвод

Шахта "Ново-костянтинівська" ДП "Східний ГЗК"

1

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

Тринадцятий взвод

Шахта "Інгульська" ДП "Східний ГЗК"

1

30610 - НС, пов’язана з нещасним випадком під час виконання трудових обов’язків

 

image005.png

 

1.2. Виїзди на роботи по забезпеченню безпеки технологічного процесу

 

Протягом 2016 року підрозділами загону здійснено 6836 виїздів на роботи по забезпеченню безпеки технологічного процесу на підприємствах, шо обслуговуються. При цьому було відпрацьовано 104816 чоловікогодин, з них 4035 годин в дихальних апаратах, задіяно 18901 працівник та 3160 одиниць техніки. З них  на обслуговування вогневих робіт 1887 виїздів, на які було задіяно 2476 працівників та 435 одиниць техніки, на обслуговування масових вибухів здійснено 713 виїздів, на які було задіяно 4968 працівників та 395 одиниць техніки, на роботи з підвищення готовності об'єктів до ліквідації НС будо здійснено 4236 виїздів, на які було задіяно 11457 працівників та 2330 одиниць техніки. В тому числі по взводах:

 

Взвод

Вид робіт

Кількість виїздів

Задіяно

Відпрацьовано

працівників

техніки

чол./год.

в ДА

Оперативний

ОВР

366

366

 

3199

 

 

ОМВ

75

612

 

3775

402

 

ТР

98

221

16

1043

8

Перший

ОВР

189

272

 

2172

 

 

ОМВ

28

394

 

2083

331

 

ТР

143

209

 

1031

 

Другий

ОВР

638

638

 

4401

 

 

ОМВ

53

307

44

2005

263

 

ТР

93

301

53

1292

 

Третій

ОВР

104

104

 

753

 

 

ОМВ

59

428

58

2925

363

 

ТР

142

499

64

2461

34

Четвертий

ОВР

7

9

4

51

 

 

ОМВ

150

1045

80

5837

473

 

ТР

163

222

51

1173

 

П’ятий

ОВР

 

 

 

 

 

 

ОМВ

 

 

 

 

 

 

ТР

3

8

3

18

 

Шостий

ОВР

 

 

 

 

 

 

ОМВ

58

360

5

1315

568

 

ТР

62

169

1

255

 

Сьомий

ОВР

369

738

369

5904

 

 

ОМВ

53

691

106

4919

368

 

ТР

99

289

14

1644

73

Восьмий

ОВР

25

61

22

417

 

 

ОМВ

2

10

2

46

4

 

ТР

138

283

81

1534

3

Дев’ятий

ОВР

4

12

4

141

 

 

ОМВ

29

145

29

435

56

 

ТР

110

367

126

1920

323

Десятий

ОВР

 

 

 

 

 

 

ОМВ

44

181

44

1455

112

 

ТР

1285

4386

1344

10237

214

Одинадцятий

ОВР

34

41

 

251

 

 

ОМВ

113

556

 

2700

280

 

ТР

66

191

28

1087

 

Дванадцятий

ОВР

83

165

 

1145

 

 

ОМВ

22

97

 

519

31

 

ТР

40

107

 

491

 

Тринадцятий

ОВР

68

70

36

525

 

 

ОМВ

27

142

27

691

113

 

ТР

67

104

32

554

16

ПДЗ

ТР

182

692

20

5429

 

ПВД

ТР

1495

3359

497

26652

 

ГАЛ

ТР

50

50

 

331

 

 

image006.png

image007.png

image008.png

image009.png

image010.png

 

 1.3. Взводом повітряно-депресійних зйомок протягом року проведено:

image011.png

  1.4. Учбовим ВГРВ у 2016 році навчено для потреб загону:

  1. Респіраторників - 51 особа.
  2. Командирів відділень - 15 осіб.
  3. Компресорників - 7 осіб.
  4. Верхолазів – 24 особи.
  1. Набирачів проб у шахтах – 2 особи.
  2. Стропальників – 10 осіб.
  3. Підвищення кваліфікації командирів відділень – 15 осіб.
  4. Пожежно-технічний мінімум» - 37 осіб.

Навчено для потреб інших підприємств:

  1. Керівників робіт з ліквідації наслідків НС - 715 осіб.
  2. Навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки – 620 осіб.
  3. Членів ДГК - 43 групи - 194 особи.
  4. Керівників АРР – 2 особи.
  5. Компресорників – 6 осіб.

 image012.png

Згідно з наказом командира загону від 24.11.2015 №134 ”Про організацію перевірки діяльності підрозділів ДВГРЗ ДСНС України у 2016 році” та графіком перевірки підрозділів комісіями органу управління загону були проведені комплексні перевірки підрозділів загону, а саме Четвертого, Сьомого, Восьмого, Дев’ятого та Дванадцятого взводів.

За результатами перевірки всі взводи визначені як готові до дій за призначенням. В кращу сторону відмічаються Четвертий та Сьомий взводи.

Також в 2016 році було проведено п’ять цільових перевірок.

Проведені в 2015 році навчання і перевірки оперативно-технічної готовності показали, що мають місце ряд недоліків при проведенні занять з працівниками взводів з тактико-технічної підготовки, наданню домедичної допомоги, обслуговуванню технічного оснащення, вивченню планів ліквідації аварій, а саме: слабкі навички працівників взводів з питань надання домедичної допомоги, з питань перевірки дихальних апаратів, контрольних апаратів та оснащення, виявлені порушення правил зберігання оснащення.

Є недоліки в роботі керівних працівників підрозділів. Так при проведенні тактичної підготовки не завжди правильно оцінюється ситуація на аварійній дільниці під час видачі завдання відділенню, відсутній контроль за роботою відділення в загазованій атмосфері та в зоні високої температури, мають місце помилки у веденні документації на командному пункті. Всі недоліки відображені в Актах перевірок.

Відсутні графіки проведення учбових тривог в підрозділах загону (окрім Оперативного взводу, Шостого взводу, Одинадцятого взводу).

Має місце зниження рівня теплової стійкості респіраторного складу.

Накази командира загону своєчасно не вивчаються, завдання, які визначені в них відпрацьовуються не своєчасно або відпрацьовуються з помилками (наказ від 01.07.2013 №32 ”Про затвердження Відомостей строкових донесень по ОТД ДВГРЗ ДСНС України” (додатки 1,2); наказ від 06.08.2013 № 61 ”Про оперативну діяльність підрозділів ДВГРЗ ДСНС України” (додатки 4,5,6), наказ від 11.07.2013 №38 ”Про затвердження інструкції щодо оповіщення і збору”.

З 10 по 27 травня 2016 року на базі учбової шахти та учбово-тренувального полігону Оперативного взводу загону був проведений ІІ етап змагань з тактико-технічної підготовки між гірничорятувальними взводами загону. Місця серед підрозділів розподілилися наступним чином:

Підрозділ

2016 рік

2015 рік

 

Місце

Кількість балів

Місце

Кількість балів

Оперативний взвод

9

2214

1

1559

Перший взвод

7

2067

12

3253

Другий взвод

2

2027

4

1736

Третій взвод

4

1752

5

1785

Четвертий взвод

6

2026

10

2028

П’ятий взвод

11

2635

 

 

Шостий взвод

14

3513

 

 

Сьомий взвод

1

1191

2

1589

Восьмий взвод

2

1480

6

1933

Дев’ятий взвод

3

1534

3

1681

Десятий взвод

13

3458

8

2257

Одинадцятий взвод

8

2195

11

2703

Дванадцятий взвод

10

2487

7

2017

Тринадцятий взвод

12

3051

9

2322

 

З 07 по 09 червня 2016 року на базі учбово-тренувального полігону Оперативного взводу загону був проведений ІII етап змагань з тактико-технічної підготовки між гірничорятувальними взводами загону. У змаганнях прийняли участь переможці ІI етапу.

За результатами змагань місця розподілились наступним чином:

 

Протягом року було проведено 44 тактичних навчання, з них 39 навчань в складі взводів, 4 навчання в складі загону та 1 навчання спільно з іншими установами. Також у 2016 році прийнято участь в 47 учбових тривогах на об’єктах, що обслуговуються.

 image013.png

 

 

Відомості

про оперативну діяльність підрозділів ДВГРЗ ДСНС України

 

№ з/п

Найменування показників

2015 рік

2016 рік

1.

Кількість об'єктів, що обслуговуються

409

458

2.

Виїзди на ліквідацію НС

34

68

 

Задіяно працівників, осіб

399

444

 

Відпрацьовано, чол./год.

2228

1645

 

Евакуйовано, осіб

96

80

 

Врятовано, осіб

15

70

 

Надана медична допомога, осіб

5

4

3.

Виїзди на роботи по забезпеченню безпеки технологічного процесу:

6259

6836

 

задіяно працівників, осіб

17403

18901

 

задіяно техніки, одиниць

2700

3160

3.1.

Забезпечення безпеки під час проведення вогневих робіт

 

 

 

Кількість виїздів

1286

1887

 

Задіяно працівників, осіб

1727

2476

 

Задіяно техніки, одиниць

382

435

3.2.

Забезпечення безпеки під час проведення масових вибухів

 

 

 

Кількість виїздів

743

713

 

Задіяно працівників, осіб

5000

4968

 

Задіяно техніки, одиниць

315

395

3.3.

Роботи з підвищення готовності об'єктів до ліквідації НС

 

 

 

Кількість виїздів

4230

4236

 

Задіяно працівників, осіб

10676

11457

 

Задіяно техніки, одиниць

2003

2330

4.

Кількість проведених тактичних навчань, шт.

52

44

5.

Прийнято участь в учбових тривогах на об'єктах, що обслуговуються, шт.

64

47

6.

Обстеження вентиляційної мережі шахт та кар'єрів, в тому числі:

205

211

 

повітряно-депресійні зйомки

5

8

 

визначення фактичної депресії блоків

144

147

 

перевірка реверсивних пристроїв

32

32

 

визначення параметрів повітря

24

24

7.

Навчено працівників загону, осіб

576

283

8.

Навчено для інших організацій, осіб

1523

1537

 

У 2017 році буде продовжена планова робота з оперативного напрямку. Проводиться робота з удосконалення нормативних документів та впровадження їх в дію – «Статуту воєнізованих гірничорятувальних (аварійно-рятувальних) формувань та підрозділів щодо організації та ведення гірничорятувальних (аварійно-рятувальних) робіт на гірничорудних і нерудних підприємствах та інших підземних спорудах, окрім вугільних», «Настанови з тактичної підготовки респіраторників та командирів ВГРФ», «Порядок оперативних дій підрозділів ДВГРЗ».

 

В 2017 році планується виконання повного обсягу заходів для отримання визнання Регістру судноплавства України на виконання робіт з обстеження гідротехнічних споруд та суден, а також підвищення класності існуючих водолазів, отримання професії водолаз-зварювальник. Працівники загону приймають участь в провадженні в дію «Інструкції з виконання водолазних робіт підрозділами ДСНС України».

Більшу увагу буде приділено:

  1. Тактико-технічній підготовці працівників підрозділів загону.
  2. Вивченню ПЛА та нормативних документів.

 

 

 1.5. Оперативно-медична діяльність.

 

з/п

Найменування заходу

2015 рік

2016 рік

1.

Медичний огляд підрозділів виконано

450000 грн.

500 000 грн.

1.1.

Дефекти медичного огляду

 

 

 

-       Не респіраторний склад

-

2

 

-       Онкологічні захворювання

-

1

 

-       Загальні захворювання

-

2

1.2.

Професійні захворювання

 

 

 

-       Респіраторний склад

2

-

 

-       Онкологічні захворювання

-

-

1.3.

Загальні захворювання

2

-

1.4.

Професійні захворювання

-

-

2.

Показники професійного добору

 

 

2.1.

Теплова стійкість

362

357

2.1.1.

- не пройшли з першого разу

28

25

2.1.2.

- не пройшли взагалі

1

-

2.2.

Фізична працездатність

1 чол. не пройшов

Без зауважень

3.

Здатність надавати домедичну допомогу у складі відділення

 

 

3.1.

Відмінно

Оп., 3, 7, 8

7, 8, 9

3.2.

Добре

2, 5, 6, 9, 12

Оп, 2,3,5,6,12

3.3.

Задовільнено

1, 4, 10, 11, 13

1, 4, 10, 11, 13

4.

Придбано оснащення

 

 

4.1.

Патологоанатомічні укладки

+

+

4.2.

Пульсоксиметри

+

+

4.3.

Дистанційні термометри

+

-

4.4.

Тутори

+

 

4.5.

Ноші тактичні

-

+

4.6.

Джгути тактичні

-

+

4.7.

Дезінфікуючі засоби

20000грн

48000грн

4.8.

Медикаменти

9000грн

15000грн

5.

Професійний добір

 

 

5.1.

Кандидати на працевлаштування

38

79

5.2.

Прийнято на роботу

33

67

5.3.

Не пройшли професійного відбору

5

12

5.3.1.

-         до стажування

3

6

5.3.2.

-         під час стажування

2

6

 

2. Оперативно-технічна діяльність.

 

У 2016 році всі засоби вимірювальної техніки пройшли річну повірку у органах Держстандартметрології. Проведено сервісне обслуговування аварійно-рятувального комплекту «Холматро», який знаходиться на оснащенні. Також у 2016 році було придбано сучасне нове оснащення для роботи на висоті та водолазних робіт.

У 2016 році відділом БДР експлуатація автомобільної техніки проводилася безаварійно. Загибелі, травмування, нещасних випадків та ДТП не допущено. Експлуатація автомобільної техніки в підрозділах ДВГРЗ ДСНС України в 2016 році проводилась згідно керівних документів та чинного законодавства. Технічне обслуговування, ремонт автомобільної техніки проводився згідно плануючих документів в об’ємах встановлених заводами-виробниками. У всіх підрозділах своєчасно та якісно проводились роботи, щодо проведення сезонного обслуговування згідно вимог керівних документів.

Проведено переміщення техніки між підрозділами ДВГРЗ ДСНС України, пролонговано договори з постачальниками запчастин, мастильних матеріалів, енергоносіїв та ін., частково проведено заміну радіаторів, патрубків систем охолодження, головних та робочих циліндрів системи гальмування з послідовним заправленням систем охолодження тосолом. На деякій техніці проведено заміну прокладок ГБЦ, проведено регулювальні роботи на всіх вузлах та агрегатах автомобілів.

Проведено діагностику легкових, вантажних, спеціальних автомобілів, пасажирських мікроавтобусів та автобусів, які зареєстровані в Міжрегіональному сервісному центрі МВС України.

Виконано страхування цивільно-правової відповідальності транспортних засобів загону.

Проведено технічний контроль автомобільної техніки загону за участю представників СБДР ГУ ДСНС України в Дніпропетровській області. Вся техніка, яка подавалась до технічного контролю, пройшла без зауважень, на кожну одиницю отримано протокол.

Проводились перевірки стану автомобільної техніки, ведення плануючої, облікової та звітної документації підрозділів загону.

Проведено закупівлю авто-гідропідйомника (ВС-26МС) На базі автомобіля КамАЗ-53605 та проведено реєстрацію в Міжрегіональному сервісному центрі МВС України.

Передано автомобіль ГАЗ-32213 388 АЕ 9040 АА на 12-й взвод.

Проведено капітальний ремонт підйомного крана (КС-4561), на базі автомобіля КрАЗ 257 Б1 реєстраційний номер АЕ 4752 ЕО.

Прийнято на баланс загону тринадцять одиниць техніки (ГАЗ-66) з Східного ГЗК, проведено роботи по їх капітальному ремонту, з нанесення кольорографічних схем, розпізнавальних знаків та написів на оперативні ТЗ згідно ДСТУ та фарбувальні роботи.

Здійснена закупівля 13-ти комплектів шин на автомобілі ГАЗ-66, та один комплект шин на автомобіль УРАЛ 43202.

Проведений ремонту салону, замінені сидіння автомобіля Мazda E2200.

Придбано легковий автомобіль Skoda Octavia A7 та проведено реєстрацію в Міжрегіональному сервісному центрі МВС України.

Проведено закупівлю 3-х автобусів ПАЗ-3205, виконані роботи з переобладнання, встановлення спеціального обладнання, нанесення розпізнавальних знаків, проведено реєстрацію в Міжрегіональному сервісному центрі МВС України та передачу між взводами.

Закуплено  пожежний автомобіль ЗИЛ-130 АЦ-40 та проведено реєстрацію в Міжрегіональному сервісному центрі МВС України.

 

На виконання спільного наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України та Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 11.07.2016р. № 440/82 «Про передачу державного майна» було отримано від Державного підприємства «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» державне майно, а саме:

 

Отримано від ВП "Автоматика та машинобудування" ДП "НАЕК "Енергоатом" та ДП НДIБПГ КНУ:

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в період з 01.08.2016 рік в якості замовника ДВГРЗ ДСНС України були проведені закупівлі із застосуванням електронної системи закупок ProZorro, економічний ефект від застосування яких становить 1 960 415,60 грн. (Один млн. дев’ятсот шістдесят тисяч чотириста п'ятнадцять грн. 60 коп.).

В якості надавача послуг ДВГРЗ ДСНС України за період з 01.08.2016 по 31.12.2016 року приймав участь із застосуванням електронної системи закупок ProZorro більше ніж у 30 тендерах.

 

Витрати коштів на придбання обладнання та матеріалів основного призначення для підтримання боєздатності підрозділів загону

 

Найменування обладнання та матеріалів

Од. вим.

2015 рік

2016 рік

Кількість

Ціна з ПДВ

Кількість

Ціна з ПДВ

Кисень

м3

698,7

8285,42

1535,7

20382,72

Вуглекислота

кг

1420

13624,8

3960

47510,01

Засоби малої механізації

шт.

0

0

10

222571,36

Гірничорятувальне обладнання

шт.

121

180462

328

1225408,20

Спецодяг

шт.

75

19875

3280

2 214 500,00

Хімічний поглинач вапняний

кг

14000

705600

12000

1180800,00

Трубки індикаторні

шт.

8161

115367,6

20784

296802,00

Спирт

л

0

0

500

103041,00

Засоби зв’язку

шт.

36

79664

3

26220,00

Запасні частини до КДА та кисневих компресорів

к-т

0

0

450(13407)

2292857,78

Автогідропідіймач ВС-26 МС

шт.

0

0

1

1852000,00

Автомобіль Skoda Oktavia A7 Ambition 1.4 TSI/110KW

шт.

0

0

1

591295,00

 

Автобус ПАЗ-320540-02 (з ГБО)

шт.

0

0

3

2215500,00

Всього:

 

 

1122878,82

 

11359493,08

 

КІЛЬКІСТЬ ОБЛАДНАННЯ, ЯКЕ ПРОЙШЛО ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ В 2016 р.

 

№ з/п

Найменування обладнання

Кількість (шт.)

за 2014р.

Кількість (шт.)

за 2015р.

Кількість (шт.)

за 2016р.

1

Вогнегасники:

2746

6173

9 741

 

у т.ч.

 

 

 

 

Дніпропетровська обл.

 

 

2 758

 

Кіровоградська обл.

 

 

333

 

м. Миколаїв

 

 

1 234

 

м. Марганець

 

 

2 516

 

м. Дніпрорудне

 

 

2 900

2

Балони

464

1346

1 343

3

Пояси

75

110

421

4

Драбини

-

9

10

5

Протипожежні рукава

-

-

129

 

image014.png 

За підсумками роботи  2016 року, економія енергоносіїв загону була досягнута за рахунок запровадження енергозберігаючих технологій – утеплення зовнішніх стін  будівель, енергозберігаючих ламп освітлення, зонних електролічильників за періодами часу, встановлення регуляторів теплового потоку централізованого опалення. Тільки за споживання централізованого опалення економія грошових коштів склала 28779  грн. в зрівнянні з 2015 роком / в тому числі по штабу 15127 грн., по 1 взводу 13652 грн./

Велика робота проведена протягом  2016 року по утепленню будівель 1,2, 3,6, та 8 взводів, а саме встановленню в них металопластикових вікон та дверей, встановленню додаткових дверей у коридорах та  вестибюлях, встановлення датчиків руху та доводчиків дверей, заміна  воріт  боксів 4 взводу та заміна ламп навалення вуличного освітлення на світлодіодні,   і як результат економія за електричну  енергію тільки цих  підрозділів   склала 2400 кВт.- 3517,58  грн. за  2016 рік.

В цілому, слід зазначити що  майже у всіх підрозділах Загону  у 2016 році знизилося споживання електроенергії. Так,  у 2016році по Загону було зекономлено 14416 кВт електроенергії на суму 23330,94 грн. У тому числі:

-        2 взвод – 554 кВт – 651,97 грн.;

-        3 взвод – 369 кВт – 595,17 грн.;

-        4 взвод – 2043 кВт – 3839,05 грн.;

-        РММ – 1289 кВт – 2064,19 грн.;

-        8 взвод – 1477 кВт – 2270,44 грн.;

-        9 взвод – 7361 кВт – 11546,0грн.;

-        10 взвод – 1313 кВт – 2364,12 грн.

 

За  опалювальний період 2015-2016р., у зрівнянні з опалювальним періодом 2014-2015р.  підрозділами  Загону було  заощаджено газу на суму 4020,31 грн. Але, у порівнянні з 2015роком  збільшилося споживання газу у літній період по 2 взводу. Так за період з травня по вересень 2015р. було використано – 3 м3 газу, а у 2016 році за цей же проміжок часу – 17 м3 газу.

Також, слід зазначити, що у зв’язку з підвищенням контролю за споживанням холодної води, заміною мережі холодного водопостачання, а також у зв’язку із встановленням у технічних приміщеннях штабу сенсорних змішувачів - з липня 2016року зменшився  обсяг споживання холодної води по штабу на 244 м3, що дало економію  у 1264,89 грн. по  воді та 1393,73 грн. по стокам.

Протягом опалювального сезону 2015-2016рр. всі об’єкти (теплового, газового, електрогосподарств) ДВГРЗ ДСНС України відпрацювали безаварійно. В цілому заслуга безаварійного стану об’єктів – відповідальне ставлення відповідальних осіб по загону до обладнання і мереж та  правильне ведення господарської діяльності в підрозділах загону.

На постійному контролі відділу залишається робота заключення договорів з підприємствами, робота триває.

Кожного місяця  відділом складаються та надаються звіти  про споживання енергоносіїв підрозділами ДВГРЗ ДСНС України. 

Протягом всього періоду відділом проводяться закупівлі будівельних матеріалів, обладнання,  механізмів, меблів, проводяться ремонти оргтехніки, спеціалісти відділу ведуть контроль за переміщенням основних та малоцінних засобів загону. На постійному контролі залишається прийом та видача матеріалів спецодягу  зі складу загону. Ведеться списання обладнання, механізмів з балансу загону.

 

  1. Профілактично-виробнича діяльність.

Відповідно до Кодексу Цивільного захисту України, Гірничого Закону України, Галузевих правил безпеки  основним завданням підрозділів Загону є виконання робіт із запобігання виникненню та мінімізації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру.

Основними функціями підрозділів Загону із запобіжної (профілактичної) роботи є:

визначення готовності об’єктів і територій, що ними обслуговуються, до проведення робіт з ліквідації надзвичайних ситуацій;

участь у розробленні та погодженні ПЛА на об’єктах і територіях, що ними обслуговуються;

участь у проведенні експертизи проектних рішень щодо поліпшення захисту об’єктів і територій на випадок виникнення надзвичайних ситуацій;

участь у роботі комісій з прийняття в експлуатацію об’єктів, що потребують аварійно-рятувального обслуговування;

участь у роботі комісій з прийняття в експлуатацію технічних засобів, що поліпшують стан протиаварійного захисту об'єктів, які потребують аварійно-рятувального обслуговування;

участь у підготовці рішень з питань створення, розміщення, визначення обсягів матеріальних резервів для ліквідації надзвичайних ситуацій;

До запобіжних (профілактичних) робіт на підприємствах (об’єктах), що обслуговуються Загоном належать:

комплексні та цільові профілактичні обстеження об’єктів з метою перевірки їх підготовленості до ліквідації можливих аварій, рятування людей і виконання заходів передбачених ПЛА;

участь у розробці та погодженні ПЛА на об’єктах та визначення відповідності їх фактичному стану на період дії ПЛА;

розроблення та надання пропозицій та рекомендацій керівникам (власникам) підприємств (об’єктів), щодо підвищення протиаварійного стану об’єктів і територій, з питань забезпечення безпеки працівників;

послуги, спрямовані на посилення протиаварійного захисту об’єктів їх підготовленості до рятування людей, ліквідації наслідків аварій, у тому числі:

послуги з проектування, монтажу, обслуговування, ремонту та перевірки працездатності систем автоматичного пожежогасіння та автоматичної пожежної сигналізації;

послуги з депресійних, газових та теплових зйомок на гірничих об’єктах, зокрема в шахтах, рудниках та інших підземних спорудах;

роботи з відбору проб, аналізу складу повітря, визначення ступеня запиленості та загазованості повітря підземних виробок (приміщень);

підготовка працівників підприємств, установ та організацій, до виконання ними обов’язків керівників робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

навчання та тренування особового складу добровільних гірничорятувальних команд об’єктів;

методичне  керівництво об’єктовими аварійно-рятувальними службами  та газорятувальними службами об’єктів підприємств;

участь у роботі комісій з розслідування причин виникнення надзвичайних ситуацій та розроблення заходів щодо їх запобігання;

участь в роботі технічних нарад та інших заходах об’єктів підприємств, на яких розглядаються питання протиаварійного захисту.

Основні порівняльні показники ПВД Загону за період 2014-2016р. вказано у таблиці (Додаток №1)

У зв’язку з тим, що основним завданням підрозділів Загону є виконання робіт із запобігання виникненню та мінімізації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, то під цим мається на увазі - надання послуг, спрямованих на посилення протиаварійного захисту на об'єктах при виконанні технологічних процесів та виконання робіт, пов’язаних з безпекою технологічного процесу підприємств, що обслуговуються Загоном.

Відповідно до Статуту ДВГРЗ ДСНС України Загін за організаційно - правовою формою діяльності є державною організацією і заснований на державній власності. Діяльність Загону не є підприємницькою і не ставить за мету отримання прибутку.

Вартість виконуваних загоном робіт визначається відповідно до Спільного наказу МНС України, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України №495/369 від 15.12.2003р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України №1222/8543 від 25.12.2003р.

Платні послуги суб’єктам обслуговування та для потреб фізичних осіб, у т.ч. надання послуг з посилення (забезпечення) протиаварійного захисту об’єктів, якщо це не заважає основній діяльності ДВГРЗ ДСНС України та не суперечить чинному законодавству, надаються на платній основі за окремими договорами на підставі замовлень на їх виконання, згідно з Переліком платних послуг, які надаються аварійно-рятувальними службами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. за №1102 та визначені іншими нормативними актами і галузевими правилами безпеки.

Договори  повинні відображати інформацію про види та обсяги платних послуг, терміни їх виконання, вартість та тривалість надання послуг. В заявках або викликах вказуються: номер договору згідно з яким замовляються послуги, вид послуги, чисельний склад працівників, дата та час їх виконання, місце проведення та інша інформація, необхідна для їх виконання.

 

Враховуючи вище вказане у Загоні розроблено: «Положення про організацію, виконання та оплату праці працівникам Загону за надання платних послуг та виконання робіт, пов’язаних з безпекою технологічного процесу підприємств, що обслуговуються Загоном». У цьому Положенні вказано,  які види робіт можуть надаватися працівниками Загону та як проводиться їх оплата.

У таблиці (додаток №2) вказано кількість робіт та суму на яку надані додаткові платні послуги підрозділами та відділами Загону за 2015-2016 роки.  При цьому у 2015 році виконано робітна суму  - 9 318 667,84 грн., у 2016 році на суму – 11 301 172,42 грн., це на 1 982 504,58 грн. більше та складає ріст 21,3%.

Цю можливість практично перекриває зростання годинної ставки та вартість матеріалів. Тобто кількість робіт та збільшення видів робіт практично не змінюється, є приріст ТО вогнегасників та зрізування дерев, а більш нічого.

Загальна сума наданих послуг Взводом ПВД у 2016р. складає –                            2 247 404,87/ 2 504 001,00 грн., із них:

Така робота дає можливість покращити протиаварійний захист об’єктів підприємств, що обслуговуються загоном, та зменшити ризик виникнення аварійної ситуації та її  розповсюдження.

 

Але щодо виконання тільки робіт по ТО та монтажу планувалося заробити – більш, як на 2 600 000,00 грн.

По обробці дерев’яних конструкцій зароблено тільки – 1 610,27 грн.

Орієнтовна сума по наданню послуг у 2016р. Взводом ПВД планувалася у розмірі до 3 200 000,00грн.

Було здійснено багато роботи по обслідуванню підприємств ГД Метінвест об’єктів ПРАТ: ІНГУЛЕЦЬКИЙ ГЗК, ПІВНІЧНИЦЙ ГЗК; об’єктів ПАТ «Кривбасзалізрудком» та ПАТ «ПІВДЕННИЙ ГЗК», але тендера були програні. У 2016р. виконувалися роботи на об’єктах комунальної власності м. Кривий Ріг.

Тобто поле праці на виконання робіт, пов’язаних з автоматичними системами пожежогасіння дуже велике.

На цей час проводиться моніторинг на виконання робіт з фумігації, що повинно дати можливість збільшити суму на надання додаткових платних послуг.

Висновок:

  1. Потрібно проводити якісне профілактичне обслідування об’єктів підприємств, що обслуговуються Загоном, з метою надання пропозицій керівництву підприємств по покращенню протиаварійної та пожежної безпеки об’єктів їх підприємств.
  2. Проводити роз’яснювальну роботу до яких наслідків може привести не якісне виконання Підрядчиками своїх Договірних відносин.
  3. Через сайт Загону та при особистих зустрічах з керівництвом та тендерними відділами підприємств надавати інформацію щодо можливості виконання видів додаткових платних послуг, що можуть надавати працівники Загону (Постанова КМУ №1102, Галузеві правила безпеки, отримані ліцензії та дозволи).
  4. Проводити роз’яснювальну роботу при особистих зустрічах з керівництвом та тендерними відділами підприємств та організацій, що не обслуговуються Загоном надавати інформацію щодо можливості виконання видів додаткових платних послуг, що можуть надавати працівники Загону.

 

 

ОСНОВНІ  ПОКАЗНИКИ

профілактично-виробничої діяльності  ДВГРЗ ДСНС України

2014-2016 роки

Показники

2014 рік

2015 рік

2016 рік

Виконано профілактичних обстежень об’єктів підприємств (од)

3157

3222

3157

Виявлено порушень правил безпеки та інших нормативів (од)

20035

21244

20326

Запропоновано призупинити роботи, що загрожували життю людей (од)

122

105

41

Прийнято участі в роботах комісій з прийому в експлуатацію об’єктів, що потребують гірничорятувального обслуговування (од)

72

61

76

Здійснено виїздів на обслуговування масових вибухів у кар’єрах і шахтах (од)

880

743

713

Здійснено виїздів на чергування при веденні вогневих робіт у виробках, що подають свіже повітря (од)

981

1286

1887

Виконано робіт з підготовки відповідальних керівників з ліквідації аварій на підприємствах (од)

70

74

 

Виконано робіт з підготовки (перепідготовки) членів добровільних гірничорятувальних команд на підземних об’єктах (од)

42

43

43

Виконано робіт з методичного керівництва об’єктовими аварійно-рятувальними службами підприємств (од)

72

72

72

Виконано робіт з проектування систем автоматичного пожежогасіння та автоматичної пожежної сигналізації (од)

15

16

 

Виконано робіт з монтажу систем автоматичного пожежогасіння (од)

 

4

 

Виконано робіт з монтажу систем  автоматичної пожежної сигналізації (од)

11

26

 

Виконано робіт з перевірки пожежних кран-комплектів (од)

36

84

 

Виконано робіт з обслуговування систем  автоматичного пожежогасіння (од)

480

420

 

Виконано робіт з обслуговування систем  автоматичної пожежної сигналізації (од)

594

610

 

Здійснено аналізів проб повітря у гірничих виробках (од)

112 263

103984

110911

Виявлено випадків перевищення гранично-допустимих концентрацій пилу та газу у повітрі гірничих виробок (од)

8956

6840

6684

Проведено повітряно-депресійних зйомок (од)

5

6

8

Виконано робіт з просочування (поверхневого)

 

8

 

 

 

 

Додаток №2

Підрозділ

Всього 2016 рік

Всього 2015 рік

Ріст в 2016 році, %

Місце за сумою

Місце за приростом

Підрозділ

кількість

сума

кількість

сума

 

 

 

Оперативний

162

782 024,98

197

786 345,92

-0,50

2

13

Оперативний

1

162

561 783,29

105

329 170,71

70,70

6

3

1

2

130

654 670,57

128

422 679,05

54,90

4

5

2

3

166

633 301,79

199

572 107,41

10,70

5

11

3

4

167

727 723,61

197

599 567,47

21,40

3

8

4

6

63

251 229,36

65

186 083,81

35,00

9

7

6

7

119

1 243 200,51

110

1 060 217,57

17,30

1

10

7

8

35

152 935,15

54

147 905,74

3,40

13

12

8

9

31

248 303,74

49

93 769,65

164,80

10

1

9

10

93

292 919,55

81

249 351,99

17,50

8

9

10

11

73

464 028,25

49

280 003,97

66,60

7

4

11

12

48

199 926,87

44

131 812,14

49,90

12

6

12

13

62

212 702,92

45

119 989,28

77,30

11

2

13

Лабораторія

40

24 939,79

36

21 252,24

17,40

 

 

Лабораторія

РММ

179

1 026 580,99

168

678 067,84

51,40

 

 

РММ

Взвод ПВД

649

2 247 404,87

572

2 239 774,56

0,30

 

 

Взвод ПВД

Взвод ПДЗ

213

1 214 389,81

221

1 121 087,14

8,30

 

 

Взвод ПДЗ

Учбовий взвод

43

292 515,08

61

199 467,95

46,60

 

 

Учбовий взвод

Штаб

6

70 591,29

7

80 013,40

-11,80

 

 

Штаб

Разом:

2441

11 301 172,42

2388

9 318 667,84

21,30

 

 

 

 

 

 

 

Сравнительная таблица

полученных сумм за заключенные договора по АПС 2013-2016 роки

№/№

Предприятие

2013г.

2014г.

Разница по отношению к 2013г.

2015г.

Разница по отношению к 2014г.

2016г.

Разница по отношению к 2015г.

1

ПАО «АрселорМиттал Кривой Рог»

470 787,31

533 670,00

+ 62 882,69

811 019,92

+ 277 349,92

604 295,93

-206 723,99

2

ПАО «КЖРК»

270 423,85

232 319,40

- 38 104,45

63 708,40

- 168 611,00

0

-63 708,40

3

ПАО «ЕВРАЗ СУХА БАЛКА»

126 868,23

629 300,00

+ 502 431,77

608 907,08

- 20 392,92

723 657,84

+114750,76

4

ПАО «СевГОК»

-

43 225,16

+ 43 225,16

-

- 43 225,16

0

0

5

ПАО «ИнГОК»

-

-

-

-

-

0

0

6

ПАО «ЗЖРК»

-

10 887,23

+ 10 887,23

-

- 10 887,23

0

0

7

«Киевметрострой»

-

3 763,26

+ 3 763,26

28 597,62

+ 24 834,36

11 603,85

- 13 230,51

8

Криворожский учебно-реабилитационный центр

-

-

-

-

-

152 516,84

+152 516,84

9

Исполком Криворожского городского совета

-

-

-

-

-

45 849,20

+45 849,20

10

«Никонс»

-

1 619,39

+ 1 619,39

-

- 1 619,39

1 619,39

+ 1 619,39

ВСЕГО:

868 079,39

1 454 970,00

+ 586 890,61

1 629 231,90

+ 174 261,90

1 628 444,77

-787,13

Количество и должности работников отряда, принимавших непосредственное участие в выполнении работ по проектированию, монтажу, пуско-наладке и техническому обслуживанию автоматических систем пожарной сигнализации, а также огнеобработке:

Командир взвода – 2 чел.

Помощник командира взвода – 1 чел.

Командиров отделения – 2 чел.

Инженеров районных – 3 чел.

Респираторщик – 5 чел.

Итого: 13 человек.

Однако из суммы 1 628 444,77 грн в 2016г. Материалы составили только 294 544,14грн., а в 2015г. - 473 553,86. Что практически меньше на – 179 009,72 грн., то есть стоимость работ увеличилась на – 178 222,59 грн.

 

 

 4. Аналіз фінансово-економічної діяльності

 4.1. Надходження коштів

                                                                                                                      

 

за 2015р.

за  2016р.

Відсоток збільшення

 За аварійно-рятувальне обслуговування (тис. грн.)

69263

85903

24 %

За надання платних послуг (тис. гри)

8665

11093

28 %

Кількість наданих послуг (шт.)

6259

6836

9 %

Інші надходження :

 

 

 

Відсотки по  депозитам

(тис. грн.)

 

4387

 

5297

 

20 %

Надходження  від позовної роботи  по заборгованості минулих років         ( тис.грн.)

(згідно направлених претензій, листів та судових рішень)

 

 

8685

 

 

11242

 

 

29 %

 

image015.png 

4.2. Укладено договорів

 

 

за  2015р.

за  2016р.

Відсоток збільшення

По платним послугам (тис.грн.)

9319

11301

21 %

По аварійно-рятувальному обслуговуванню (тис.грн.)

71772

89643

25 %

 

4.3. Інші витрати на господарську діяльність

 

 

за  2015р.

за 2016р.

Відсоток збільшення

Витрати на комунальні послуги  (тис.грн.)

1491

1205

-8% зменшення за рахунок проведення заходів по економії енергоносіїв

Закупівля основних засобів (тис.грн.)

 

2305

 

8667

 

376%

Закупівля товаро-матеріальних цінностей

( тис. грн.)

 

8923

 

19366

 

217 %

 

4.4. Середньомісячна зарплата по загону

 

Розмір середньої зарплати за 2015р.

Розмір середньої зарплати за 2016р.

Відсоток збільшення

 

 

 

6199,7

8241,5

33 %

 

4.5. Розмір середньої зарплати по категоріям працівників

 

Категорія працівників

Розмір середньої зарплати за  2015р.

Розмір середньої зарплати за 2016р.

Відсоток збільшення

Керівні працівники

8109

10540

30 %

Рядові працівники

5170

6804

32 %

 

 

 

 

 

image016.png 

 

4.6. Динаміка росту ФОП (тис. грн.)

 

Фонд оплати праці 2015р.

Фонд оплати праці

2016р

Відсоток збільшення

 

 

 

39356

51130

30 %

 

image017.png

 

Укладено договорів:

 

 

за 2015р.

за 2016р.

Відсоток збільшення

По платним послугам

 

 

 

Кількість

6259

6836

9,2%

На суму (тис.грн.)

9318,7

11301,2

21,27%

По аварійно-рятувальному обслуговуванню

 

 

 

1 квартал

 

 

 

Кількість

58

58

 

На суму (тис.грн.)

71770,7

82816,8

15,4%

2 квартал

 

 

 

Кількість

58

58

 

На суму (тис.грн.)

71770,7

83218,2

15,95%

3 квартал

 

 

 

Кількість

58

59

1,7%

На суму (тис.грн.)

71770,7

85752,5

19,48%

4 квартал

 

 

 

Кількість

58

57

-2%

На суму (тис.грн.)

71770,7

89642,6

24,9%

 

 

Тобто, протягом року робота щодо підвищення вартості аварійно-рятувального обслуговування проводилась системно.

 

5. Охорона праці.

 

Охрана труда, как раздел управления предприятием затрагивает абсолютно все направления деятельности и является сложной системой мероприятий, направленных на улучшение состояния безопасности рабочих процессов и профилактики производственного травматизма и профилактических заболеваний.

Вплоть до 2014 года отдел охраны труда, да и в целом охрана труда как направление управления деятельностью Отряда выполнял скорей статистическую функцию. С июля 2013 года была начата работа по изменению в работе Отдела, в частотности, изменение подхода в выполнении работ, направленных на улучшение состояния охраны труда.

 

До конца 2013 года была наработана вся необходимая документация для запуска отдела охраны труда, как полноценной службы, а именно:

- разработаны 5 положений, среди которых Положение про СУОТ, положение по обучению по охране труда и т.д.;

- начата разработка необходимых инструкций (до конца года выполнена на 32 %), среди которых по профессиям – 5 инструкций, по видам работ – 30 инструкций;

- внедрение в Отряде выполнения работ повышенной опасности, требующих подготовки рабочего места, с оформлением наряд-допуска.

 

Уже 2014 год начал давать результаты, большинство из которых направлены на повышения уровня подготовки работников по вопросам охраны труда, среди которых:

- проведение обучения и проверки знаний командного состава;

- сокращение расходов на обучение в сторонних организациях на 65%, с прогнозируемых 18600 грн до 6600 грн;

- внедрение программы обучения по курсу Охрана труда в Учебном взводе для подготовки респираторщиков и наборщиков проб в шахте;

- пересмотрена программа первичного инструктажа, которая была разделена для проведения инструктажей по каждой специальности (должности);

- проведение специального обучения и проверки знаний, которые были направлены на закрытие упущенных ранее вопросов;

- проведено 39 проверок, по результатам которых было: выявлено 378 нарушений из которых устранено 377, привлечено к ответственности 4 должностных лица и по итогам года за улучшения по вопросам охраны труда поощрено 36 работников;

- пересмотрена программа вводного инструктажа, которая в себя начала включать видеоматериалы и конспект по охране труда и пожарной безопасности;

- завершена работа над инструкциями, за 2014 год их было 8 – по специальностям и 66 по видам работ и доведено до общего количества в 110 инструкций.

 

2015 год начался с проверки Отряда органами местного самоуправления, результаты которой показали, что мы работаем в правильном направлении.

Исходя из своих планов работы и результатов проверки было сделано следующее:

- пересмотрен подход к проведению специального обучения, проверки знаний и введена новая редакция Положения по обучению, результатом чего в программах специальной подготовки осталась только прикладная часть;

- разработаны и введены в действие унифицированные требования по ведению документации;

- изменен подход к разработке инструкций, результатом чего стало введение единого шаблона, как по специальностям, так и по видам работ, структурирование нумерации инструкций, что позволит в будущем облегчить контроль за сроками их пересмотра. Также к разработке инструкций начал привлекаться командный состав структурных подразделений;

- разработано и введено в действие Положение по расследованию НС связанных с производством;

- разработана и введена программа для проведения инструктажа по охране труда для лиц, которые разово попадают в Отряд;

- разработана и введена программа для проведения инструктажа по охране труда для сотрудников Отряда, разово попадающих на территории предприятий, обслуживаемых Отрядом;

- разработан и разослан информационный материал, направленный на профилактику бытового травматизма в зимний период;

- пересмотрено проведение проверки практических навыков у выпускников Учебного взвода, как один из элементов проф.отбора;

- разработаны и внедрены программы повышения квалификации по вопросам охраны труда для некоторых видов работ и профессий;

- запущена процедура удаленной проверки знаний в структурных подразделениях (с использованием интернета);

- в план-график обучения и проверки знаний по вопросам охраны труда введен инструктаж по электробезопасности для присвоения 1-ой группы допуска.

Также за 2015 было проведено 34 проверки структурных подразделений, к проведению которых мы начали привлекать помощников командира отряда, курирующих их работу, что позволило выйти на такое же количество проверок, как и в 2014 году, чего нельзя сказать об их качестве. В ходе проверок было выявлено 152 нарушения из которых все были устранены, привлечено к ответственности 2 должностных лица и по итогам года за улучшения в вопросах охраны труда поощрено 39 работников.

 

2016 год начался с подготовки Отряда к аттестации как аварийно-спасательной службы. Результатом чего было успешно прохождение Отрядом аттестации и получение свидетельства, действующего до мая 2021 года.

Далее в течении года были:

- наработаны и введены в действие Методические рекомендации по проведению проверок по вопросам охраны труда;

- пересмотрены:

а) структура службы охраны труда в результате чего появилась новая редакция Положения о службе;

б) Положение о системе управления охраной труда;

в) подход к проведению проверок по вопросам охраны труды в структурных подразделениях, результатом чего была новая редакция Положения по проверкам;

- разработан и введен Порядок проведения конкурсов детских рисунков как один из пунктов проведения дня охраны труда на постоянной основе с призовым фондом 5000 грн.;

- внедрено проведение опасных работ на предприятиях, которые обслуживаются или отдельных территориях с составлением Проектов организации работ (ПОР, ППР);

- с целью сокращения расходуемых средств и рационального использования времени было проведено, следующее:

а) пересмотрены функциональные обязанности штатных специалистов отдела охраны труда, результатом чего были разработаны должностные инструкции для них;

б) пересмотрена программа проведения первичного инструктажа по охране труда, из которой были убраны балластные на сегодняшний день вопросы, а также добавлена программа инструктажа для присвоения 1 группы электробезопасности;

в) проведена аналитическая работа, которая позволит, начиная с 2017 года, сократить расходы на обучение в сторонних учебных заведениях на 41% по сравнению с предыдущим периодом: с прогнозируемых 6600 грн до 3900 грн.;

- для обеспечения постоянного доступа к документам по вопросам охраны труда работников и должностных лиц Отряда было запущено облачное хранилище со всеми действующими документами;

- разработаны и внедрены программы специального обучения по новым видам работ;

- пересмотрена и внедрена новая программа по курсу Охрана труда при повышении квалификации в Учебном взводе по профессии стропальщик, газоспасатель, руководитель газоспасательными работами.

Также за 2016 год были пересмотрены 20 инструкций по вопросам охраны труда, что составляет почти половину планового их количества и проведены 27 проверок по вопросам охраны труда в ходе которых было выявлено 154 нарушения установленных нормативов из которых все были устранены и по итогам года за улучшения в вопросах охраны труда поощрено 42 работника.

 

Анализ распределения рабочего времени показал, что в 2016 году:

- на проведение занятий в Учебном взводе затрачено 600 часов (30% годового рабочего времени);

- на пересмотр документов по охране труда (инструкций, положений, порядков, ПОРов) затрачено 650 часов (33% годового рабочего времени);

- на проведение проверок по вопросам охраны труда затрачено 136 часов (7% годового рабочего времени);

- на проведение проверки практических навыков и организацию проведения аттестации спасателей затрачено103 часа (5% годового рабочего времени);

- на проведение проверки знаний по программам специальной подготовки затрачено 280 часов (14% годового рабочего времени);

- на проверку знаний должностных лиц затрачено 48 часов (2% годового рабочего времени);

- на проведение инструктажей по вопросам охраны труда затрачено 48 часов (2% годового рабочего времени);

- на подготовку и подачу отчетности в органы статистики, органы местного самоуправления и ГСЧС Украины затрачено 64 часа (3% годового рабочего времени);

- на оформление документов, как по охране труда, так и по аттестации затрачено74 часа (4% годового рабочего времени).

 

Одним из основных показателей эффективности работы службы охраны труда эксперты считают снижение производственного травматизма. И касательно этого вопроса в Отряде за описанный выше период несчастных случаев, связанных с производством не зафиксировано, но это не значит, что мы достигли желаемого уровня охраны труда.

 

К сожалению, при текущей комплектации Отдела и озвученной нагрузке не остается времени, на такие вопросы как организация проведения аудита охраны труда, участие в оценке технического состояния оборудования и приемки его в эксплуатацию, проведение постоянного текущего контроля за состоянием охраны труда в структурных подразделениях (5-10 проверок в год проводимые Отделом не могут этого обеспечить), отсутствие визуального контроля за проверкой знаний в структурных подразделениях (возможность удаленно проводить проверку знаний еще не описана в нормативных документах), а также проведение полноценных расследований и анализа случаев бытового травматизма. Мы убеждены, что человек (работник) создающий для себя травмоопасную ситуацию в быту, может и, скорей всего, будет делать тоже самое и на рабочем месте, что в свою очередь позволяет отнести такого работника к потенциальной группе риска по производственному травматизму.

 

На 2017 год мы уже запланировали пересмотр программ подготовки и конспектов по охране труда, целью которого есть увеличение выделенного времени для рассмотрения прикладных вопросов, пересмотр Положения про СУОТ, результатом чего будет планомерное изменение самого подхода в управлении охраной труда, организации выполняемых в Отряде или Отрядом работ, приема и постановки оснащения и средств защиты, профессионального отбора личного состава и ведения документооборота по вопросам охраны труда, а также проведения контроля выполнения установленных норм структурными подразделениями. В том числе не останутся без внимания проверки, которые проводят помощники командира отряда: до конца первого квартала будут выбраны приоритетные для контроля направления и разработаны типовые требования по проведению целевых проверок.

Есть некоторые планы и на ближайшую перспективу: оцифровка энциклопедии по охране труда и выдача ее в структурные подразделения, комплексный подход к приемке оборудования и средств защиты (проверке их на соответствие требованиям нормативно-правовых актов), Правила охраны труда в Отряде, а также всесторонний подход к планированию Комплексных мероприятий по улучшению состояния охраны труда, которые являются частью Коллективного договора (на сегодняшний день в них нет ни одного мероприятия которое могло бы улучшить состояние охраны труда в Отряде. В них есть только постоянные/обязательные мероприятия от которых Отряд не может отказаться, например, закупка спец.одежды, закупка новых и ремонт уже приобретенных средств защиты органов дыхания, проведение мед.осмортов и т.д.). А также оформить «Альбом нарушений по охране труда» для введения его как отдельной (дополнительной) формы обучения.

И напоследок хотелось бы обратить внимание на не сложные мероприятия, которые помогут свести к минимуму вероятность производственного травматизма в будущем:

- для командного состава:

а) перед выдачей наряда на работы проверять:

б) наряд выдавать только в письменном виде;

в) перед допуском к выполнению работ проводить целевой инструктаж с исполнителями и проверять их знания в объеме инструктажа;

- для работников:

а) убедится в том, что:

б) получить наряд на выполнение работ в письменном виде;

в) пройти целевой инструктаж по охране труда и проверку знаний в объеме инструктажа.

Функциональные задачи при фактической комплектации

- 1 человек – ведение документации, проведение проверки знаний работников, проведение занятий в УВГРВ, проведение комплексных проверок, участие в комиссии по аттестации рабочих мест по условиям труда, проведение инструктажей;

- 2 человека –контроль: качества, приобретаемого Отрядом оборудования и средств защиты, обеспечением работников средствами защиты, условиями, периодичностью и правильностью проверки, как последних, так и остального оборудования;

- 3 человека –контроль: за надлежащим содержанием зданий и сооружений, устранением выявленных причин, которые могут привести к возникновению несчастных случаев, профессиональных заболеваниях, за проведением идентификации и декларированием объектов повышенной опасности;

- 4 человека –контроль: за организацией рабочих мест и выполнением работ, эксплуатацией машин, механизмов, и инженерных коммуникаций и организацией проведения лабораторных исследований условий труда;

- 5 человека –проведение аудита по охране труда и, как говориться, запуск работы Отдела охраны труда на полную катушку с планированием, разработкой и внедрением в кратчайшие строки большинства мероприятий направленных на улучшение работы Отдела и состояния охраны труда в Отряде в целом.

 

6. Робота Відділу кадрів

 

з/п

Зміст заходів

Примітки

1

Прийнято працівників на роботу

79 чол.

 

оформлено особових справ на прийнятих працівників

79

2

Звільнено працівників з роботи

70 чол.

 

завершено особових справ звільнених працівників

70

3

Видано наказів(із них):

937

 

про прийняття, звільнення, переведення, переміщення

274

 

про відрядження

290

 

про відпустки (щорічні, учбові, соціальні)

282

 

про відпустки без збереження заробітної плати

91

4

Проведено роботу по реєстрації усіх видів наказів.

 

5

Зроблено відповідні записи до трудових книжок та особових карток працівників (форма  П-2) на підставі наказів про прийняття, переведення, звільнення.

 

6

На підставі наказів про відпустки занесено відповідні записи до журналів обліку відпусток та до особових карток працівників (форма  П-2).

 

7

Виписано посвідчень про відрядження

273

8

Оформлено та  передано для оплати до Відділу БО та ФЗ  листків непрацездатності працівників загону

240

9

Проведена робота по складанню та затвердженню графіків відпусток структурних підрозділів  загону на 2017 рік

-

10

Проведена робота по видачі та закриттю службових посвідчень

-

 

видано службових посвідчень

434

 

знищено службових посвідчень

426

11

Видано довідок про підтвердження наявного трудового стажу

99

12

Видано довідок з місця роботи

167

13

Проведено роботу по визначенню безперервного трудового стажу для виплати відсоткової  надбавки за вислугу років:

-

 

оформлено протоколів засідання комісії

14

 

видано та погоджено наказів про виплату надбавки за вислугу років

13

 

видано та погоджено наказів про виплату послужної винагороди (три оклади) за 10-ти річний стаж безперервної роботи

11 наказів (отримали винагороду 24 працівника)

14

Укладено та зареєстровано контрактів (при прийнятті на роботу, зміні посади, переукладанні на новий термін).

550

15

Складено та надано до Центру зайнятості звіти 3-ПН "Про наявність вакансій"

12

16

Складено та надано до ДСНС України звіти за Формою №1/ОШР

4

17

Надано документів при перевірці Пенсійним фондом виданих довідок про підтвердження наявного трудового  стажу працівників загону

перевірка 8 довідок

18

Підготовлено та надано інформацію для представлення працівників Загону до нагородження виконкомом міської ради з нагоди   Дня Рятівника

 16 працівників

19

Проведено роботу щодо ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних працівників Загону та їх бронювання:

-

 

військовозобов’язаних працівників

222

 

заброньованих

159

 

не підлягають бронюванню

60

 

незаброньовані з різних причин

3

 

призовники

10

 

листування з військкоматами

-

20

Складено та надано до Центрально Міського РВК та до ДСНС України Звіт згідно Додатка 4 до Порядку бронювання військовозобов’язаних

-

21

 Проведено роботу по оформленню Дошки пошани Загону

-

22

Перевірено табелів обліку використання робочого часу по структурним підрозділам

240

23

Заповнено табелів використання робочого часу по Штабу загону та відділам

48

24

Ведеться робота по наповненню  бази електронної програми Модуль «Кадри»

-

25

Ведеться робота по передачі кадрових документів до архіву

-

26

Проведена робота по декларуванню за 2016 рік (надано списки працівників, які підлягають декларуванню, до Відділу правової роботи, направлені листи звільненим у 2016 році працівникам, які підлягають декларуванню)

 

27

Підвищили кваліфікацію, отримали  нові робітничі професії

(із них):

148 працівника

 

пройшли навчання з підвищення кваліфікації для керівних працівників аварійно-рятувальних служб

120 працівників

 

пройшли  навчання з питань охорони праці та електробезпеки

1 працівник

 

пройшли навчання за програмою «Загальний курс охорони праці для керівних працівників»

1 працівник

 

підвищили кваліфікаційний рівень з робітничої професії «Верхолаз»

2 працівника

 

підвищили кваліфікацію та атестовані, як експерт з обстеження об’єктів котлонагляду

1 працівник

 

пройшли навчання з «Правил безпеки систем газопостачання»

3 працівника

 

пройшли навчання з робітничої професії «Пічник» (отримали дозвіл на право участі в  виконанні ремонту та кладки печей і обслуговування димових та вентиляційних каналів)

8 працівників

 

пройшли навчання  з робітничої професії «Машиніст автовишки та автогідропідіймача» (отримали право виконання робіт з підвищеною небезпекою)

12 працівників

 

7. Інформація про ремонтні роботи, виконані підрозділами загону у 2016 році.

В 2016 році в більшості підрозділах нашого загону було виконано частковий або капітальний ремонти приміщень та будівель, які було направлено на економію енергоносіїв.

Це утеплення фасадів гірничорятувальних станцій пінополістиролом з нанесенням короїду та в подальшому фарбування стін.

Замінена електрична проводка, встановлені світлодіодні світильники. Виконано натяжні стелі, встановлені датчики руху, датчики вуличного освітлення, доводчики дверей. Замінено частково системи опалення, що дало змогу зменшити об’єм  споживання газу, електроенергії та теплоносія.

Виконано заміну по штабу загону системи водопостачання с заміною запірної арматури та приладу обліку. В боксах де знаходиться автотранспорт замінено старі дерев’яні  ворота та утеплені ролети.

Виконано закладання  дверних та  віконних  отворів, встановлено металопластикові  вікна та двері.

За підсумками виконаних робіт, у 2016 році ( в порівнянні з 2015роком) була досягнена наступна економія  енергоносіїв:

Слід зазначити, що  протягом   опалювального  сезону 2015-2016р.р., вартість енергоносіїв декілька разів було підвищено але за рахунок виконаних ремонтів і впровадження енергозберігаючих технологій економія за енергоносії склала – 8%.

Всі об’єкти (теплового, газового, електрогосподарств) ДВГРЗ ДСНС України відпрацювали безаварійно. 

image018.jpg

image019.jpg

image020.jpg

image021.jpg

image022.jpg

image023.jpg

image024.jpg

image025.jpg

image026.jpg

image027.jpg

 

8. Результати  претензійно-позовної діяльності за 2016 р. 

 

Назва підприємства Проведена претензійно-позовна робота Сума пред'явлених  вимог Сума невиконаних вимог Заходи щодо стягнення заборгованості Сума вимог пред'явлених до загону
п\п Стягнуто за судовим рішення(визнано) Сплачено  Прийняте рішення Сплачено
1 ДП "Санта-Петрівка" Претензія  не визнано в повному обсязі  - 3 600,00 направлено позов до суду    
2 ДП "Санта-Петрівка" Позов 4 885,09 4 885,09 - -    
3 ПАТ "Хайдельбергцемент Україна" Претензія 77 349,36 77 349,36 - -    
4 ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг" Претензія 22 117,27 22 117,27 - -    
5 ПАТ "Укрзалізниця" Адабаське кар'єроуправління Претензія  7 075,76 7 075,76 - -    
6 ТОВ "ФИМ" Претензія 29 965,80 29 965,80 - -    
7 ПАТ "Гайворонський спец кар'єр" Претензія 4 500,00 4 500,00 - -    
8 ДПП "Кривбасспромводопостачання" Претензія 82 696,60 - 82 696,60 Боржником надано гарантійного листа з терміном погашення заборгованості впродовж січня-листопада 2017р.    
9 ТОВ "Чарнокіт" Претензія 17 842,10 17 842,10 -      
10 Тетієвський О.О Позов  2 893,08 - 2 893,08 Відкрито виконвче провадження з примусового виконання рішення суду щодо стягнення заборгованості    
11 ТДВ "Первомайський спеціалізований кар'єр" Позов 45 264,53 46 699,92 - -    
12 ТДВ "Первомайський спеціалізований кар'єр" Позов 10825,37 10825,37 - -    
13 ТДВ "Первомайський спеціалізований кар'єр" Позов 38 453,41 38 453,41 - -    
14 ТОВ "Чарнокіт" Позов 2 028,58 1 556,26 - -    
15 ФОП Черниш О.Л. Позов 5 892,92 - 5 892,92 -    
16 ПрАТ "Микитівський гранітний кар'єр" Позов У задоволенні позову відмовлено   65 369,74 У зв'язку з рішенням Миколаївського господарського суду від 2011 року про розірвання договору з підстав невиконання Миколаївським ВГРЗ умов договору подальше оскарження є фінансово необгрунтованим.    
17 ПрАТ " Софія -Граніт" Позов 7 846,81 7 846,81 - -    
18 ТОВ "ВТПК" Підготовлено пакет матеріалів для направлення позову до суду 108 873,88   108 873,88 Надано гарантійного листа щодо погашення заборгованості з графіком виплат.Умови наданих гарантій виконано не було. Направлено позов до суду    
19 ТОВ "Сабівський гранітний кар'єр" Позов 12 915,61 - 12 915,61 Відкрито виконавче провадження    
20 ТОВ "ВТПК" Позов 91 601,23 91 601,23 - -    
21 ТОВ "ВТПК" Позов 13 541,78 13 541,78 - -    
22 Нікопольський Південно трубний завод Позов   7 372,23 - Позов минулих років    
23 ДП "Кривбас шахтозакриття" Позов 115 078,00 115 078,00 - Позов минулих років    
24 ТОВ "Інвестиційна компанія" Позов 12 634,96 12 634,96 - Позов минулих років    
25 ПрАТ "Трикратське кар'єроуправління" Позов 88 180,38 88 180,38 - Позов минулих років    
26 ВАТ "Первомайський кар'єр "Граніт" Позов 33644,79 21 859,61 - Стягнуто в попередні періоди   Підприємство знаходиться на стадії санації в межах справи про банкрутство.
  14 473,40 - Стягнуто в поточному році  
27 ВАТ "Первомайський кар'єр "Граніт" Позов 28 572,77 28 572,77 - Позов минулих років  
28 ВАТ "Первомайський кар'єр "Граніт" Позов 41 088,84 41 088,84 - Позов минулих років  
29 ВАТ "Кіровоградський кар'єр" Заява про грошові вимоги 18 065,97 - 18 065,97 Справа про банкрутство підприємства. Грошові вимоги загону визнано та включено у 1 та 6 черги задоволення    
30 ТОВ "Прибузький гранітний кар'єр" Заява про грошові вимоги 133 795,27 - 133 795,27 Ліквідаційна справа, вимоги загону включено до 4 черги    
31 Мурашкін О.М. Позов про відшкодування моральної шкоди 1 000 000,00 -     В задоволенні позову відмовлено  
32 УПФУ в Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу Стягнення відшкодування за довставку пільгових пенсій 73 816,51 - 73 816,51 - Подано касаційну скаргу до ВАСУ  
33 УПФУ в Центрально-Міському районі м. Кривого Рогу Стягнення відшкодування за довставку пільгових пенсій 76 836,44 - 76 836,44 - Подано касаційну скаргу до ВАСУ  
34 Криворізьке центральне об'єднане управління ПФУ Стягнення відшкодування за довставку пільгових пенсій 5 217 871,38 - 5 217 871,38 - Підготовлено апеляційну скаргу на рішення Адміністративного суду  
35 Риндіна Г.І. Відшкодування моральної шкоди 275 000,00 - 275 000,00 - Судовий розгляд призначено на січень 2016р.  
36 УПФУ в м. Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області Стягнення відшкодування за довставку пільгових пенсій 152 069,69 - 152 069,69 - Подано касаційну скаргу до ВАСУ  
37 УПФУ в м. Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області Стягнення відшкодування за довставку пільгових пенсій 179 814,63 - 179 814,63 - Подано касаційну скаргу до ВАСУ  
38 Регіонельне відділення фонду держ.майна України по Кіровоградській області Немайнова (страхування майна) У визнанні претензії відмовлено - - Майно було застраховано та надано підтверджувальні документи до відділення фонду  Держ майна - -
  Всього:   1057630,16 681660,74 434103,07   6795594,02  
    Твіт